
حب بحب
..............
حب بحب وشوق بشوق
اصلك حلو وكلك زوق
طريق سالك وكله ورد
وعشان كده خدنا علي بعض
والأماني المستحيله
فجأه جاتني في يوم وليله
لماطلبتك تبقي جانبي
متأخرش عليا الرد
هو دا الحب اللي قالو
عليه ياما من وانا صغير
عشت فيه ويا جمالو
من غير تعب من غير ماأتحير
لحن جميل قدام عنيا
روحي فيه وأكتر شويه
حب من الدرجه الاولى
معقول كده مش قادر أتصور
فكري وبالي من زمان
عمر اللي فات مابيرجع تاني
بس اللي شفته بعيني جنان
حب محلمتوش في منامي
زي النسمه وشمس صافيه
في عز البرد ودنيا دافيه
حالات كتير سجلتها
احوال منك مجنناني
كلمات سعد حماد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق