الأحد، 26 مايو 2019

للكعبة أنا حنيت .للشاعرة / سامية سليمان




للكعبة أنا حنيت
--------------
للكعبة..... انا حنيت 
ع العمرة تاني نويت
فُت الوطن ...والبيت
صليت انا .....ولبيت
عيني شافتها ...بكيت
من رهبتي ...اتهزيت
طفت المقام ..وسعيت
وشربت انا ...ودعيت
وبادعي ...بعد ماجيت
ياريت اعود ...ياريت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

فن البوستات كمال العطيوى