
فينك يا غربة
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
يعني أنا أسافر واتغرب
وبعد ما اشقي كمان واتعب
أرجع تقولوا ليه بتهرب
وكمان معلش
يعني إيه أنا مش فاهم
نفسي افهم ليه طب نتفاهم
يعني إيه بتقولوا معلش
وكل شيء قسمة ونصيب
صدقوني ده خبر مفاجئ
حاسس كأني دلوقتي لاجئ
فى بلد ال 100 مليون حبيب
هو أنا غريب ولا انا ما اشبهش
لما اللي أنا جاي عشانها
بتقولولي خلاص انساها
والبركة فيك عقبال عندك
يكره تعيش وتاخد غيرها
يعني إيه انا مش فاهم
نفسي افهم ليه طب نتفاهم
يعنى إيه بتقولوا معلش
وكل شيء قسمة ونصيب
وقال إيه اتجدعن شد حليلك
خليني بقى نفرح بيك
بس ادعينا واحنا نجيلك
هو أنا عاد فيا حيل
والله أعلم ما افتكرش
أمال كنت مسافر ليه
وعلشان مين مش علشانها
ولا عشان أهرب منها
صدقوني دي بالف وش
فينك يا غربة وحشتيني
أنا إيه اللي جابني جايلك تاني
صحيح أنا جيت غصب عني
لكن كان بدري على معادي
يعنى أنا أسافر واتغرب
وبعد ما اشقي كمان واتعب
أرجع تقولوا ليه بتهرب
وكمان معلش
يعني إيه انا مش فاهم
نفسي افهم ليه طب نتفاهم
يعني إيه بتقولوا معلش
وكل شيء قسمة ونصيب
فينك يا غربة
ك/ كلمات عادل حماد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق