الخميس، 3 أكتوبر 2019

#إبن_الحلال..............للشاعر محمد عامر

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏الشاعر محمد عامر‏‏، و‏‏يبتسم‏، و‏‏قبعة‏‏‏‏

تعالوا نتكلم ... بصراحه
الدنيا مفيش فيها راحهش
دنيا أسيه .. دنيا غداره
بختصار ياميت خساره
حتي البشر قلوبهم قاسيه
بلا قلوب .. ياخلق عايشه
تعبنا فيكي ... يادنيا تعبنا
ولا حد حاسس ليه بيناااا

يادنيا غدرك بقاااااااا عالي
وناس كتير اوووي بتعاني
والرخيص .... أصبح غالي
وإبن الأصول فيكي متهان
إبن الحلال فيكي ضاع حقه
وهان عليكي ..... يادنيا دمه

ما تيجي يادنيا معانا من الأخر
الفرح ليه ........... عمال يتاخر
والحزن عايش ........ ليه ويانا
نفسي تيجي يادنيا علي هواناا
نفسي تيجي يادنيا علي هواناا
...
#إبن_الحلال
بقلم/ الشاعر محمد عامر
1/10/2019

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

فن البوستات كمال العطيوى