
أي حاجه
طب ابعتوا و طمنونا
او ياريتكم تكلمونا
بس قولوا اي حاجة ...
همسة منكم ..تريحونا
عارفين ان القلب حزين
والروح ببعادكم ف انين
ولوحدي سهران الليل
اسألوا دا بكلمه تداوونا
لولا عارف القلب حنين
واحساسكم أيوه مش هين
وكمان بتنسوا اي أسيه ....
ما عرفتكم ..ولا عرفتونا
دلوقتي عليكم مشغول
ويقول لي عزولي مايقول
ولايفرق عندي الا البعد
عن ناس حبيتهم.. حبونا
طولتوا ليه المره دي ...
ونسيتوا حبي وودادي
وسبتوا قلبي بيعاني
روحتوا وعنكو بعدتونا
******
بقلمي / رمضان عبد الله أحمد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق