
هناك جيت لك
وشاكيت لك
تركت القلب على بابك
وأقول يامين
ومين يسمع
ندايا قلته فى كتابك
سرقت ضحكتى منى
وكان الفرح فى ركابك
يا روح الروح
وكلى جروح
نويت أسهر
أقضى الليل فى أعتابك
ومين عابك
هويت ضلك وكل الكون
ما يسوى عندى لكعابك
وح تجينى تناجينى
وأغنى وأقول
أنا الأولى فى أحبابك
لغيرى ماح تلقى بديل
يكون شارى
راضى عذابك
وتارك قلبه على بابك
# بتول العتربى
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق