الجمعة، 5 يوليو 2019

الكلمة ... للشاعرة / بتول العتربي



لأن الكلمة ليها معنى 
وليها قلوب
وفيها ندوب 
لأن العشرة واخدنا 
لبر يادوب 
ح نحياها مع المكتوب 
لأن الكل يسمعنا 
فى همس طروب 
ويتراقص على المغنى 
ويجمعنا حنين دافى 
يودينا لبحر كبير 
وفيه ح نتوب
ح نرمى فيه متاعبنا 
ونمحى ذنوب
..................
للشاعرة / بتول العتربي 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

فن البوستات كمال العطيوى