
مسحراتي.. ولفيت وتعبت
لكن برتاح قدامك
وطبلتي قِدِمِت
لكن عارفة عنوانك
وعصايتي بتدلني
مع كل نقره ف طبلتي
بتقولي عايشه عشانك
وياما هلف وادور
وبكل حيويه
وامد فى الشوارع
لساعة الفجرية
وامشي فى الحواري
واطلع الكباري
لما تهلّ عليا
يلا تعبت خلاص
ياللي انت غير الناس
يلا ومد ايديك
خدني من ايديا
*****
رمضااااان كريم
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق