
أجمل أيام حياتي
........................
أجمل أيام حياتي
اللي فيها اتواعدنا
ونسيت سنين آهاتي
مع نظرة حلوه وكلمه
ولما كان الحنان
مشينا طريقنا بأمان
والورد فتح وبان
خدنا الوقت وسرقنا
والشوق لمابيحكم
واللحظة الحلوة تأمر
مافيش قدمنا غير
الحب له نسلم
يا بحر ملكشي آخر
خليك شاهد وعارف
في القلب حبيبي ساكن
وعليه قلقان وخايف
دا حياتي وروحي هوه
ابو ضحكه بريئه حلوه
حلمت بيه طول عمري
يكون لي السند والقوة
سعد حماد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق