
الدنيا لما تضيق
.......................
الدنيا لمت تضيق
فى عيونا وتضلم
يبقى ويلنا والين
والنفس تتألم
وتخش جوه هموم
ما تلقى عتاب ولا لوم
ومين حا يتحمل
طول ما المشاكل كوم
بيخاصم عنيه النوم
سهران وبتألم
ما هو احنا بايدينا
نمشى فى طريق النور
والكلمه الحلوه
لها الف معنى ودور
نقدر نعيش بيها
طول ما السان مستور
لا نعيب ولا نجرح
الدنيا لما تضيق
ماعديتشى بتفرح
رغم جمال الورد
شوكه بيجرح
على شحاتة سليم
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق