أنا ماشى
......
ما اقدرش اديكى اهتمام
و انتى تدينى الأسيه
أنا ماشى و إن شوفت انسجام
كتف زاد..و كتف مايه
و ماتصدقيش لما يقولولك قلبى باعك
و إنى هتحمل وداعك
د انتى من دون اللى باعوا
لسه اغلى الناس عليا
البعد اهوٌن من انى مااقدرش اسعدك
و عشان بحبك اوعدك
لا هطلبك و لا اكلمك
و لا اخلى عينيكى فى يوم تلمح عينيا
..................
طه على الدين

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق