بلاش نسأل
بأحن إليك. برغم كل ما عشته
وشوفته معاك
و أنادي عليك. وبأحلم بيك
وأستني أعيش وياك
يا واخد أحلي ما فيا
يا جوه النبض حنية
و ياما إديت. عشان مرة
أنولوا رضاك.
أنا نفسي ف يوم أنساك
ده مش ممكن رجوع لينا
هدمنا كل ما فينا.
و بإيدينا زرعنا الآه
دفنا الحب والإحساس
بإهمالك. و حرماني
و حزن كتير علي بابي
و دمع جراح!
يا قلبي إرتاح
مفيش فايدة ولا رجعة
لليل و براح
ياريت ننسي.
بلاش نسأل .علي حاله
ده فاتنا و راح
بقلمي/ صفاء مصطفي الخواجة
Safaa Elkhaw

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق