
لاموني العواذل
في عشق الحبيب
وقالوا دا مرضان
وعاوز طبيب
وقالوا دا خرف
بفعل المشيب
فقلت اللي لاموا
كلامهم عجيب
فلا مرة داقوا
وصال القريب
ولامرة سمعوا
بكا أو نحيب.
إذا العشق عرفوا
ماكانوا يلوموني
ولاحسوا إني
في حالي غريب .
ف حبك يا طه
وآلك بدوب
وحبك يخلي
قلوبنا تطيب.
تحياتي
شيخ السجالات
البدري زايد .
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق