{{{ اتعلمت }}}
=========
قوللي ..... ليه
عليك أنا هنت
وحكايتي معاك
اني اتبسمت
لما قابلتك
عيني قالتلك
في غيابك ياما
أنا اتألمت
""""""""""""""""""
ليه تاني تغيب
يا أعز حبيب
وأنت اللي هواك
جوايا سنين
وغرامك خدني
لبحر حنين
والشوق يكويني
وقلبي حزين
وخلاص م الجرح
أنا اتعلمت
"""""""""""""""""""
وفهمت :
"""""""""
إني بدونك
هعيش ف مرار
وإني الأشواق
جبل من نار
نفسي ارجع تاني
وأقول ندمان
إن سقيتك
كاس الحرمان
أتاريني حرمت
نفسي كمان
وبنفس الكاس
أنا منه شربت
""""""""""""""""
ارحم ... ذلي
وتعذيبي معاك
أنا مش قادر
للحظه أنساك
وامسح بإيديك
دموع ....العين
سامحني بقلبك
يلا .........و لين
أنت .... لوحدك
بقلبي .... سكنت
""""""""""""""""""""
نورلي شموع
ومكان يجمعنا
وصوت فرحنا
خليه .. يسمعنا
أجمل .. ألحانه
و ....... يمتعنا
والدنيا ..هناها
ليا أنا و أنت
""""""""""""""""
وخلاص م الجرح
أنا اتعلمت
""""""""""""""""""
للشاعر /
محمد عباس أبو عمر
=========
قوللي ..... ليه
عليك أنا هنت
وحكايتي معاك
اني اتبسمت
لما قابلتك
عيني قالتلك
في غيابك ياما
أنا اتألمت
""""""""""""""""""
ليه تاني تغيب
يا أعز حبيب
وأنت اللي هواك
جوايا سنين
وغرامك خدني
لبحر حنين
والشوق يكويني
وقلبي حزين
وخلاص م الجرح
أنا اتعلمت
"""""""""""""""""""
وفهمت :
"""""""""
إني بدونك
هعيش ف مرار
وإني الأشواق
جبل من نار
نفسي ارجع تاني
وأقول ندمان
إن سقيتك
كاس الحرمان
أتاريني حرمت
نفسي كمان
وبنفس الكاس
أنا منه شربت
""""""""""""""""
ارحم ... ذلي
وتعذيبي معاك
أنا مش قادر
للحظه أنساك
وامسح بإيديك
دموع ....العين
سامحني بقلبك
يلا .........و لين
أنت .... لوحدك
بقلبي .... سكنت
""""""""""""""""""""
نورلي شموع
ومكان يجمعنا
وصوت فرحنا
خليه .. يسمعنا
أجمل .. ألحانه
و ....... يمتعنا
والدنيا ..هناها
ليا أنا و أنت
""""""""""""""""
وخلاص م الجرح
أنا اتعلمت
""""""""""""""""""
للشاعر /
محمد عباس أبو عمر

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق