بحبك يا بويا
بشوفك في اخويا
واحب اللي حبك
وبذكر محاسنك
واحب جيرانك
واغازل في حسنك
وجهك بشوش
عيونك جميلة
بحبك يابويا
ياروح فيا عايشة
بحق الاله ونور الصباح
هاعيش في ذكراك
واداوي الجراح
اتمني اشوفك
في بعدك دمار
وقلبي اللي حبك
مايعرف ينام
وان خيروني
اجيلك اوام
وعدي بحار
اشوفك دقيقة
ياعمري اللي راح
فيفي الجندي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق