
يا دنيا مالك
.................
عملت ايه اتحاسب عليه
حساب الملكين
ماظلمت حد وجاني الرد
دمع عالخدين
يا دنيا مالك ليه بتجرحيني
سايبه عذابك نار بتكويني
كل شويه جراح
امتي يوم ارتاح
واحس بالأفراح
عماله بتناديني
الأذيه مش طبع فيا
الحنان مولود عليه
واللي بشوفه مش شويا
لو حجر داب مالي بيه
إنسان بجد طيب
ولا حد مني قريب
دايما عايش وحيد
الكل عني مغيب
حاجات تحير قلوب بتتغير
راضيه وسعيده
فين الضمير كده كتير
بجد عيبه
بقي كله عادي
والقلب راضي
يظلم ويضحك
دنيا في الفاضي
...........................
سعد حماد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق