الخميس، 4 أبريل 2019

اكتب يا قلم ... للشاعر / محمد الشاذلي


اكتب يا قلم ..واحكى
وخلى الحبر فيك يبكى
عن الهموم وعن الوجع
وعن اللى مش قادر يشكى
..................
للشاعر / محمد الشاذلي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

فن البوستات كمال العطيوى