حزين .. يا زماني
................
أنا حزين يا زماني
لأنك عيشتني في حلم
واستكترته عليه
حبيبي ال عيشتني في حلمه
مش قادر أعيش معاه ولو ثانية
ياريتك يا زماني تحن عليه
وتنولني حبيب قلبي ال انتظرته
عمري ... وعمري ماراح أمل
إن انتظره يهل عليه
....................
للشاعر / فكري حسن
Fikry Hasan Sanga
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق